Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Ο μικρότερος διαδηλωτής στο Σύνταγμα!

 



Μη μου πείτε,δεν φαίνεται αρκετά αγανακτισμένος?
Καλημέρα!Χθες στις 18:00 το απόγευμα πήρα τον Κωνσταντίνο και πήγαμε στο ραντεβού των αγανακτισμένων πολιτών στο Σύνταγμα.Αρχικά σκέφτηκα να μην πάω,γιατί φοβόμουν μήπως γίνουν επεισόδια από μεμονωμένους ανεγκέφαλους και πάθει κάτι το μωρό,αλλά τελικά πήγα.Θεώρησα πως ακριβώς επειδή έχω ένα παιδί οφείλω και έχω την υποχρέωση να αντιδράσω,να δείξω έστω την δυσαρέσκειά μου βρε αδερφέ!Έτσι λοιπόν σηκώθηκα για λίγο από τον άνετο καναπέ μου,πήρα και τον Κωνσταντίνο μου και πήγαμε να δηλώσουμε την αγανάκτηση μας.Την αγανάκτηση για την πολιτική και τους πολιτικούς μας,στο σύνολο τους χωρίς να έχει σημασία ο κομματικός χώρος(η αλήθεια βέβαια είναι ότι έχουμε αυτό που μας αξίζει).
Σημασία έχει να δραστηριοποιηθούμε για τα παιδιά μας και για το δικό τους καλύτερο αύριο,να προσπαθήσουμε να εξυγιάνουμε το αρρωστημένο κράτος που εμείς με την ανοχή και την αδιαφορία μας συντηρούσαμε τόσα χρόνια.Ας μάθουμε στα παιδιά μας να είναι πιο δραστήρια από εμάς,εγώ ξεκίνησα το πρώτο μάθημα του Κωνσταντίνου από το Σύνταγμα.

Φιλικά,Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου