Σάββατο 21 Μαΐου 2011

Χρόνια πολλά Κωνσταντίνε μου!

 



Πρόσωπο με πρόσωπο με τον καρχαρία
Καλημέρα!Καλημέρα!Σήμερα είναι η μεγάλη μέρα για μένα,γιορτάζει ο Κωνσταντίνος μου!Είναι η πρώτη του χρονιά και ο μπαμπάς του φρόντισε να του φέρει ένα τεράστιο μπαλόνι καρχαρία με το οποίο ξετρελάθηκε.Φυσικά ο μικρούλης μου δεν έχει ιδέα ότι γιορτάζει αλλά εγώ χαίρομαι περισσότερο και από το να ήταν η δικιά μου γιορτή!
Σκέφτομαι πως αλλάζει ο άνθρωπος όταν γίνεται γονιός....πλέον δεν με νοιάζει το πως και το αν θα κάνω τις δικές μου γιορτές ή τα δικά μου γενέθλια,αυτό που με χαροποιεί περισσότερο είναι να γιορτάζω το μωρό μου!Ανυπομονώ να μεγαλώσει λίγο ακόμη για να του κάνω το πρώτο του παιδικό πάρτυ.

Χρόνια πολλά Κωνσταντίνε μου!Χρόνια πολλά σε όλους!

Με αγάπη Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου