Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Ο καιρός πλησιάζει....

 


 Το σαββατοκύριακο που μας πέρασε πήρα δύο πολύ όμορφα δώρα για τον Κωνσταντίνο μου, από τις δύο καλύτερες φίλες μου! Η χαρά μου είναι μεγάλη γιατί τα δωράκια αυτά εκτός του ότι μου άρεσαν ιδιαίτερα μου υπενθυμίζουν ότι ο καιρός που θα έχω το μωρό μου στην αγκαλιά μου πλησιάζει!
Γλυκούλι ζακετάκι!
Βλέπω τα ρουχαλάκια που μου έφεραν τα κορίτσια και φαντάζομαι το μωράκι μου μέσα σε αυτά και μετά η σκέψη μου ξεφεύγει και αρχίζω να μιλάω στην κοιλιά μου, του λέω πως όταν γεννηθεί θα είμαστε και πάλι αχώριστοι όπως τώρα, θα κάνουμε τα πάντα μαζί και πως ανυπομονώ να αντικρίσω το προσωπάκι του!
Χαριτωμένο σετάκι!
Είμαι ευτυχής όταν συνειδητοποιώ ότι η μεγάλη ώρα φτάνει και ταυτόχρονα έχω τρομερή περιέργεια για την καινούρια μου ζωή αφού το να γίνει ένας άνθρωπος γονιός θεωρώ ότι αποτελεί σταθμό στη ζωή του,εσείς τι λέτε?Δεν είναι?.
Ελπίζω όλα να πάνε καλά και το εύχομαι για όλους σας!

φιλικά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου