Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Φοβίες λίγο πριν την τελική ευθεία!

 



Σήμερα θα σε δω μικρέ μου!
Καλημέρα!Τι κάνετε? Εγώ έχω μεγάλη χαρά σήμερα γιατί, σε λίγες ώρες θα πάμε για τον υπέρηχο dopler και αυτό συνεπάγεται ότι θα δούμε τον Κωνσταντίνο μας!Η λαχτάρα μου είναι μεγάλη, όσο οδεύω προς την γέννηση του μωρού τόσο πιο ανυπόμονη γίνομαι και τα υπερηχογραφήματα αυτά αποτελούν μια λύση για προσωρινό περιορισμό της ανυπομονησίας μου.
Πάντως μέσα σε όλο αυτό το κλίμα ευφορίας που με διακατέχει υπάρχει και μια μικρή ανησυχία που με βασανίζει τον τελευταίο καιρό.Σκέφτομαι συνεχώς να πάνε όλα καλά και να γεννηθεί το μωρό μου υγιές.Δεν έχω καθόλου άγχος για την ώρα του τοκετού(μέχρι στιγμής τουλάχιστον!) άλλα έχω άγχος για το μωρό,να είναι γερό και όλα να είναι φυσιολογικά.
Μια πολύ καλή μου φίλη,μου έλεγε ότι δεν σκέφτηκε ποτέ κάτι τέτοιο πριν γεννήσει την κόρη της, αντιθέτως ήταν πολύ σίγουρη ότι το μωρό ήταν υγιέστατο και όλα θα πήγαιναν καλά.
Εσείς είχατε παρόμοιες φοβίες με μένα?

ΥΓ:Επιφυλάσσομαι για νέα από το dopler!

φιλικά,Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου