Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Βρεφικά στρωματάκια

 


   Τις τελευταίες μέρες άρχισα να ασχολούμαι με το θέμα του κρεβατιού του Κωνσταντίνου μου και κατ' επέκταση με το τι στρωματάκι πρέπει να προτιμήσω. Οι απόψεις διίστανται. Έχω ακούσει ότι το νεογέννητο πρέπει να κοιμάται σε σκληρό-ανατομικό στρώμα ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος εμφάνισης δυσμορφιών στη διαμορφούμενη ακόμη σπονδυλική του στήλη. Μία άλλη άποψη υποστηρίζει ότι το σκληρό στρώμα μειώνει και τις πιθανότητες του λεγόμενου αιφνίδιου θανάτου στα νεογνά που μπορεί να προκληθεί από ασφυξία στην περίπτωση που το στρωματάκι είναι μαλακό και βουλιάζει μέσα το προσωπάκι του μωρού.

Η άλλη άποψη είναι το μαλακό στρώμα στο οποίο το μωρό κοιμάται πιο αναπαυτικά αφού παίρνει το σχήμα του σώματος του.Η αλήθεια είναι ότι έχω μπερδευτεί πάρα πολύ. Και όχι μόνο για το αν θα πρέπει το στρώμα να είναι σκληρό ή μαλακό αλλά και πιο είναι το καλύτερο υλικό για ένα στρώμα,το cocolatex(κοκοφοίνικας και καουτσούκ),το σκέτο latex(καουτσούκ),αυτό με ελατήρια?
Ξέρω ότι ίσως είμαι λίγο υπερβολική με το θέμα, αλλά πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό, αφού το νεογέννητο τις περισσότερες ώρες της ημέρας κοιμάται, οπότε θα ήθελα να είμαι ήσυχη ότι ο Κωνσταντίνος μου θα κοιμάται στο σωστότερο βρεφικό στρωματάκι.
Έμπειρες μάνες δώστε μου τα φώτα σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου