Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Κρεβατάκια, καροτσάκια....πελάγωσα!

 


Καλημέρα!Σήμερα πήγα το αυτοκίνητο μου για service και βρήκα ευκαιρία να εκμεταλλευτώ τον χρόνο αναμονής, μιας και απέναντι από το συνεργείο υπάρχει κατάστημα ΛΗΤΩ, να κάνω μια βόλτα και να πάρω μια πρώτη γεύση από βρεφικά κρεβατάκια και καροτσάκια. Ήταν η πρώτη μου επαφή με το αντικείμενο και όπως καταλαβαίνετε, πέρα από κάποιες συμβουλές φιλενάδων αλλά και από αυτά που έχω ακούσει από εσάς μέσω του blog και του facebook, ήμουν παντελώς άσχετη.

αυτού του στυλ τα κρεβατάκια μου άρεσαν περισσότερο

Οφείλω να ομολογήσω ότι η βόλτα μου ήταν άκρως διαφωτιστική.Όσων αφορά στα κρεβατάκια μάλλον κλίνω σε άσπρου χρώματος απλό ώστε να μη με δεσμεύει στους χρωματισμούς που θα επιλέξω για τα συνοδευτικά και επιπλέον ευελπιστώ να το χρησιμοποιήσω αργότερα και στο δεύτερο παιδάκι(αν αξιωθώ με το καλό).Μία δευτερεύουσα επιλογή είναι και το καφέ χρώμα του ξύλου που επίσης είναι ουδέτερο και σκέφτομαι μήπως είναι και πιο "ξεκούραστο" στο μάτι του μωρού ως πιο ήπιος χρωματισμός από τον άσπρο...δεν ξέρω!
Στο θέμα των καροτσιών μου άρεσε πολύ το Maclaren xlr που είναι ιδιαίτερα ελαφρύ σε σχέση με τα υπόλοιπα που είδα αλλά το κόστος του αν συνδυάσουμε port bebe και καθισματάκι αυτοκινήτου είναι αρκετά μεγαλύτερο συγκριτικά με αυτά που προσφέρονται σε περιβόητο τρίο όπως π.χ το Peg Perego Pliko Trio που επίσης μου άρεσε.
Maclaren

Peg Perego

Δεν ξέρω τι είναι πιο βολικό και τι θα εξυπηρετήσει καλύτερα το μωρό και εμένα,έχω πελαγώσει!
Οι έμπειρες μανούλες τι λέτε?Περιμένω την γνώμη σας!

ΥΓ:Οι τιμές τόσο για καροτσάκια όσο και για κρεβατάκια θεωρώ ότι είναι αρκετά τσιμπημένες ρε παιδιά!

φιλικά,Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου