Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Doppler και.......κορίτσι?????

 



Καλησπέρα!Σήμερα όπως σας έλεγα κάναμε το υπερηχογράφημα doppler και είδαμε τον Κωνσταντίνο μας!Ο γιατρός όμως μας έκανε να τα χάσουμε για λίγο αφού μας είπε με μια σοβαρότητα "έχει πάρει θέση το κορίτσι". Εγώ σάστισα και δεν είπα τίποτα, προσπαθούσα να επεξεργαστώ τα λεγόμενα του γιατρού,αν άκουσα καλά ή αν αυτό που είπε δεν αφορούσε το μωρό.
Βλέποντας αυτός ότι ούτε εγώ αλλά ούτε και ο Μιχάλης αντέδρασε λέει στην βοηθό του ενώ ταυτόχρονα έκανε τις μετρήσεις στο μωρό: " καμία αντίδραση" παθαίνω ένα ακόμη σοκ νομίζοντας ότι αυτό που είπε αφορά τις παρατηρήσεις για το doppler. Στο τέλος μου ξαναλέει " μα καλά δεν άκουσες ότι το μωρό είναι κορίτσι?ποιος σας είπε αγόρι?" και αρχίζει μια στιχομυθία του τύπου:
- "μα τι λέτε γιατρέ, αγόρι μας είπαν,πλάκα μου κάνετε?(κανονικά σαν γνήσια θεσσαλονικιά έπρεπε να πω πλάκα με κάνετε?)
-"όχι μιλάω πολύ σοβαρά,είναι κορίτσι"
-"αφού......!"
-"γιατί? δεν θέλετε κοριτσάκι?"
-"εμείς γερό θέλουμε να είναι αλλά μας προετοίμασαν για αγόρι"
-"μια χαρά φαίνεται, όλα φυσιολογικά, αλλιώς δεν θα κάναμε και πλάκα!"
λέει ο γιατρός και μας επαναφέρει σε ηρεμία(αφού και εγώ αλλά και ο Μιχάλης τα είχαμε "παίξει") γελώντας και δηλώνοντας πως του αρέσει να ανεβάζει την αδρεναλίνη των γονιών!
Ο μικρός μας Κωνσταντίνος λοιπόν είναι πολύ καλά και ζυγίζει 1964gr!
Έχω εκστασιαστεί, θέλω να τον κρατήσω στην αγκαλιά μου!Περιττό να σας πω και για την ευφορία του περήφανου πατέρα μετά το υπερηχογράφημα!
φιλικά,Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου