Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Το πρώτο του δώρο

 


Στο σαλόνι του σπιτιού μου, σε περίοπτη θέση έχω τοποθετήσει ένα ζευγάρι παιδικά παντοφλάκια-σας έχω και την φωτογραφία. Το μικροσκοπικό αυτό ζευγάρι διακοσμεί το χώρο μου απο την πρώτη μέρα (την δεύτερη για να είμαι και ακριβής) που έκανα το τεστ εγκυμοσύνης.
Μόλις διαπίστωσα το χαρμόσυνο γεγονός, αφού ενημέρωσα τον Μιχάλη-τον περήφανο μπαμπά δηλαδή- και την μητέρα μου, τηλεφώνησα και στην κουμπάρα μου και κυρίως καλή μου φίλη Άλκηστη, το αποτέλεσμα ήταν να μου φέρει αυτά τα γλυκά παπουτσάκια.Ήθελε λέει να είναι αυτή που θα έφερνε το πρώτο του δωράκι και επάξια κέρδισε τον τίτλο! Όχι μόνο είναι το πρώτο του δώρο αλλά και το μοναδικό μέχρι στιγμής αφού ακόμη δεν έχουμε πάρει, ούτε μας έχουν φέρει κάτι άλλο.
Φυσικά περιμένω να μάθω το φύλο του μωρού μου για να τρέξω στα μαγαζιά, με το ζόρι κρατιέμαι! Ευτυχώς δεν χρειάζεται να περιμένω πολύ ακόμη αφού στον υπέρηχο β΄επιπέδου που θα κάνω στις 27 Σεπτέμβρη θα ξέρουμε επιτέλους.
Λέτε να είναι αγόρι και να έπεσε μέσα η Άλκηστη στο χρώμα? Υπομονή....


Θα χαρώ να μου στείλετε e-mail στο chrysavgi.lazaridou@gmail.com

φιλικά, Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου