Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Είναι αγόρι!

 


Καλημέρα! Έκανα επιτέλους στο "Αττικό" Νοσοκομείο τον πολυπόθητο υπέρηχο που τόσο περίμενα και από δω και στο εξής τον "πιγκουίνο" θα τον φωνάζουμε Κωνσταντίνο(χα!χα!)! Ναι, το μωράκι μας είναι αγόρι (όχι πως δεν θα χαιρόμουν το ίδιο αν ήταν κοριτσάκι). Είμαι πολύ ευτυχισμένη που ο "μικρός", σύμφωνα με το υπερηχογράφημα είναι υγιέστατος και όλα φαίνονται φυσιολογικά.
Είδαμε τα πάντα, πρόσωπο, κεφάλι, μυαλό, καρδιά,ποδαράκια, χεράκια, ουροδόχο κύστη, νεφρά, σπονδυλική στήλη, γεννητικά όργανα (αυτά μας τα έδειχνε συνέχεια, δεν σας λέω υπερβολές, το επισήμανε και η γιατρός χα!χα!).
Επίσης μας έβγαλε και γλώσσα ο νεαρός! Καθώς περιεργαζόμασταν το κεφαλάκι του σε θέση προφίλ, τον βλέπαμε να έχει μισάνοιχτο το στόμα και να κινεί την γλώσσα του, μάλλον κατάπινε αμνιακό υγρό. Ξέχασα να σας πω ότι είναι σχεδόν μισό κιλό, 486 γραμμάρια για την ακρίβεια!
Από χθες η χαρά μου δεν περιγράφεται, σαν να το αγάπησα ακόμη περισσότερο αυτό το πλασματάκι, το ίδιο και ο Μιχάλης, περιττό βέβαια να σας περιγράψω το μακάριο ύφος στο πρόσωπο του περήφανου πατέρα!
Το θαύμα της ζωής και της ανάπτυξης ενός άλλου ανθρώπου μέσα μου είναι κάτι ασύλληπτο! Κορίτσια μας θεωρώ πολύ τυχερές που είμαστε γυναίκες, μακάρι να μπορούσαν όλοι οι άνθρωποι να νιώσουν αυτό το συναίσθημα. Άντε, όσες δεν είστε ακόμη σας εύχομαι γρήγορα να γίνεται μανούλες και σας το λέω εγώ που δεν είχα και ιδιαίτερη λαχτάρα να μείνω έγκυος, ήρθε όμως στην ζωή μου η εγκυμοσύνη σαν το μεγαλύτερο δώρο που είχα ποτέ, που να έρθει και ο Κωνσταντίνος αυτοπροσώπως και τον πάρω στην αγκαλιά μου να δω πως θα νιώσω-πολλές βέβαια θα το έχετε γευτεί το συναίσθημα αυτό- ανυπομονώ και γω να το ζήσω!

φιλικά,Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου