Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Η μυτερή κοιλιά!



Αισίως μπήκα σήμερα στην 28η εβδομάδα της εγκυμοσύνης μου, η κοιλιά μου μέρα με την μέρα αλλάζει και μέγεθος αλλά και σχήματα, αφού ο μικρός μου κινείται συνέχεια! Βέβαια η κύρια όψη της είναι τέτοια που μπορεί να χαρακτηριστεί ως μυτερή κοιλιά και δεν το λέω μόνο εγώ αλλά και όσοι με βλέπουν, οι περισσότεροι από τους οποίους μου λένε με σιγουριά ότι θα κάνω αγοράκι λόγω σχήματος!
28 εβδομάδα(πως σας φαίνεται το σχήμα?)
Την προηγούμενη εβδομάδα για παράδειγμα που ήμουν στο super market με ρώτησε ένας υπάλληλος αν περιμένω αγοράκι και έπειτα γυρίζει και λέει σε μία συνάδελφο του: "είδες που στο έλεγα?".
Αλλά και προχθές πάλι μου έκαναν πρόβλεψη φύλου μέσα σε super market επειδή είδαν την μυτερή κοιλιά μου!
Εγώ δεν τα πιστεύω όλα αυτά αλλά όσοι με βλέπουν μου λένε για αγόρι.Το αγόρι μου!Σήμερα έχω και ραντεβού μαζί του να τον δω επιτέλους(συγκεκριμένα με τον γυναικολόγο έχω ραντεβού,αλλά για μένα αυτές θεωρούνται συναντήσεις με τον γιο μου, χα!χα!)

Σας αφήνω για να ετοιμαστώ για το ραντεβού!

φιλικά,Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου