Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Τι θα κάνω με τον παιδίατρο?


Καλημέρα! Τον τελευταίο καιρό και όσο πλησιάζει η ώρα της γέννησης του Κωνσταντίνου,άρχισα να προβληματίζομαι για την επιλογή του παιδιάτρου.Ο προβληματισμός μου στηρίζεται στο γεγονός πως εκτός του ότι δεν γνωρίζω κανέναν γιατρό εγώ αφού μέχρι τώρα δεν έτυχε,δεν έχω και καμία φίλη που να έχει παιδάκι ώστε να μου προτείνει κάποιον "δοκιμασμένο". Όλες οι μαμαδοφιλενάδες μου ζούνε στην Θεσσαλονίκη!Οπότε ψάχνω στα τυφλά.

Το σημαντικό για μένα θα ήταν ο παιδίατρος να βρίσκεται στα νότια προάστια(Ελληνικό,Γλυφάδα) ώστε να μην τρέχουμε χειμωνιάτικα(ΠΗΤ 2/2/2011)στην άλλη άκρη της πόλης.Εκτός αυτού θα ήθελα οπωσδήποτε να κάνει επισκέψεις και κατ΄οικον, τώρα αν ήταν και νεογνολόγος δεν θα έλεγα και όχι!Και φυσικά θέλω να έχω την άνεση να τον πάρω τηλέφωνο σε οποιαδήποτε περίπτωση αφού σαν νέα μαμά σίγουρα δεν έχω το πλεονέκτημα της εμπειρικής γνώσης.

Ζητάω πολλά?Φαντάζομαι πως οι μανούλες με καταλαβαίνετε απόλυτα αφού όλες θέλουμε το καλύτερο για τα παιδάκια μας.
Λέω να αρχίσω την "έρευνα αγοράς" για παιδίατρο. Θα δω και στο Αττικό τι παιδίατρους έχει μιας και θα γεννήσω εκεί. Πάντως όποια μαμά έχει να μου κάνει καμιά πρόταση είναι ευπρόσδεκτη.

φιλικά,Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου