Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Πρέπει να ξεχάσω τα γλυκά.....

 


Καλησπέρα, θυμάστε που σας έλεγα την προηγούμενη εβδομάδα ότι έκανα καμπύλη ζαχάρου?Ε, λοιπόν τα αποτελέσματα βγήκαν και δεν είναι καθόλου "ωραία". Η καμπύλη με λήψη 75gr γλυκόζης έδειξε τα παρακάτω αποτελέσματα: στο 0΄, 73, στα 60΄λεπτά 192, στα 120΄λεπτά 154 και τέλος στα 180΄ λεπτά 71. Η καμπύλη αυτή θεωρήθηκε παθολογική από τον γυναικολόγο μου ο οποίος με παρέπεμψε να δω ενδοκρινολόγο. Και ο ενδοκρινολόγος χαρακτήρισε τις τιμές μου παθολογικές και μου συνέστησε διατροφή αλλά και λήψη ενός φαρμάκου του Glucophage εναλλακτικά της ινσουλίνης.Είναι γεγονός ότι φοβάμαι να πάρω φάρμακα κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης αλλά ο γιατρός με διαβεβαίωσε ότι δεν επηρεάζεται καθόλου το μωρό.Από την άλλη υπάρχει περίπτωση να χρειαστεί να πάρω τελικά ινσουλίνη.
Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα αλλά οι εξετάσεις δείχνουν διαβήτη κύησης. Πράγμα που σημαίνει ότι από δω και πέρα θα μετράω τακτικά το ζάχαρο μου και εννοείται θα ξεχάσω τα γλυκά!
Βέβαια το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να μην πάθει τίποτα ο Κωνσταντίνος μου!Θα κάνω ότι χρειαστεί για να γεννηθεί το μωρό μου καθόλα υγιές.(Αλλά για να ελαφρύνω και λίγο το "κλίμα", είναι δυνατόν να κάνω Χριστούγεννα χωρίς να φάω γλυκά??? Πώς θα το αντέξω Θεέ μου!)
Περιμένω τις δικές σας εμπειρίες....

φιλικά,Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου