Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Η ταλαιπωρία!

 


Καλησπέρα! Σήμερα ήταν για μένα μια πραγματικά κουραστική μέρα! Και μη φανταστείτε ότι έκανα και πάρα πολλά πράγματα αλλά λίγο το ότι είμαι στο τρίτο τρίμηνο και έχω αρχίσει να "βαραίνω", λίγο οι ζαλάδες που τώρα τελευταία ξαναεμφανίστηκαν, δεν θέλω και πολύ για να "κλατάρω"!

Σήμερα λοιπόν στις 13:00 το μεσημέρι πήγα στο ΙΚΑ αμέριμνη και ανυποψίαστη για να γράψω τα μηνιαία συμπληρώματα που παίρνω(σίδηρο,φυλλικό οξύ, ασβέστιο), για κακή μου τύχη όμως βλέπω μια ανακοίνωση έξω από το κέντρο μάνας και παιδιού του ΙΚΑ,πως ο γιατρός θα προσέλθει στις 15:00 αντι του προκαθορισμένου. Οκ, σκέφτομαι θα κάνω μια βόλτα στα μαγαζιά να περάσει η ώρα και επιστρέφω-σημειώστε ότι δεν είχα φάει μεσημεριανό επειδή ήταν αρκετά νωρίς για μένα.

Κάνω λοιπόν την βόλτα μου στα μαγαζιά, πήρα και ένα ζευγάρι μπαλαρίνες που μου άρεσαν πάρα πολύ-τώρα τελευταία μόνο παπούτσια αγοράζω αφού τα ρούχα είναι πλέον μια δύσκολη υπόθεση-και γύρισα στα ιατρεία. Περιττό να σας πω ότι επειδή ο γιατρός είχε άδεια όλη την προηγούμενη εβδομάδα και λόγω περικοπών του δημοσίου είναι ο μόνος στο συγκεκριμένο ΙΚΑ, γινόταν το αδιαχώρητο.

Αυτά τα παπουτσάκια αγόρασα, δεν είναι όμορφα?
Φυσικά κανείς δεν παραχώρησε την σειρά του, ούτε σε μένα αλλά ούτε και στις άλλες δύο έγκυες που υπομονετικά περίμεναν και αυτές. Το αποτέλεσμα ήταν να περιμένω 2 ώρες,να προσπαθώ να πείσω τον γιατρό να μου γράψει τα φάρμακα γιατί ήθελε λέει την συνταγή του γυναικολόγου μου (σήμερα αποφάσισε να είναι τυπικός και αυτός!) και να λυσσάξω από την πείνα αφού ξεμπέρδεψα από εκεί στις 17:30 και έφτασα σπίτι τελείως εξαντλημένη! Τώρα ανέκτησα δυνάμεις και είπα να σας γράψω για να εκφράσω την αγανάκτηση μου για το τραγικό μας ασφαλιστικό σύστημα!
Εσείς τι έχετε να πείτε για το ΙΚΑ???

φιλικά,Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου