Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν!

  Φαντάζομαι πως πολλές μανούλες, που τα παιδάκια τους είναι λίγο μεγαλύτερα και αντιλαμβάνονται πλέον την εορταστική ατμόσφαιρα των Χριστουγέννων, θα έχουν ήδη στολίσει το σπίτι τους ή σκοπεύουν να το κάνουν σύντομα. Εγώ το μόνο που έχω κάνει από στολισμό είναι να βάλω δίπλα στην τηλεόραση έναν φωτιζόμενο χιονάνθρωπο που αγόρασα από έναν πλανόδιο.
Η φωτο δεν είναι καλή,αλλά ο χιονάνθρωπος δεν είναι γλυκούλης?
Βέβαια το ότι ο Κωνσταντίνος μου είναι ακόμη μέσα στην κοιλιά μου και ό,τι βλέπει το "βλέπει" μέσα από τα δικά μου μάτια, παίζει μεγάλο ρόλο στο γεγονός πως δεν στόλισα ακόμη,διαφορετικά θα είχα ήδη γεμίσει το σπίτι με λαμπάκια και όλα τα συναφή! Εγώ όμως σκέφτομαι, καλώς εχόντων των πραγμάτων, του χρόνου τα Χριστούγεννα που θα έχω τον Κωνσταντίνο στην αγκαλιά μου. Θα τον έχω ντυμένο με χριστουγεννιάτικο φορμάκι και θα στολίζουμε μαζί το σπίτι(εντάξει θα είναι λίγο μικρός....!)
 
Άντε να μας έρθουν τα Χριστούγεννα και τα φετινά και τα επόμενα σε όλους μας ευτυχισμένα!

Let it snow!

φιλικά,Χρυσαυγή



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου