Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Τα κιλά της εγκυμοσύνης

 

Καλά δεν κρατιέμαι ακόμη?
Καλημέρα! Από την πρώτη στιγμή που έμαθα ότι είμαι έγκυος και αφού πέρασε η πρώτη εκστατική χαρά μου για το γεγονός, άρχισα να σκέφτομαι τα κιλά! Πόσα κιλά πρέπει να πάρω? Πόσα τελικά θα πάρω? Άραγε θα τα χάσω μετά την γέννα? Σε πόσο διάστημα μετά τον τοκετό θα επανέλθει το σώμα μου? Και θα επανέλθει τελικά ή δεν θα είμαι ποτέ ξανά όπως πρώτα? Αυτά και άλλα παρόμοια ερωτήματα βασανίζουν το μυαλό και την γυναικεία μου αυταρέσκεια που απειλείται από τα αναθεματισμένα τα κιλά(χα!χα!).  Για την ιστορία να σας πω ότι ξεκίνησα με 54,5 kg και τώρα στην 22η εβδομάδα (αρχή του έκτου μήνα δηλαδή) είμαι 62 kg. Είμαι περίεργη να δω πόσα ακόμη θα πάρω! 'Οταν πήγα πρώτη φορά στον γυναικολόγο, μου είπε να ξεχάσω τα γλυκά, τα παγωτά, τα ζυμαρικά , τα ψωμιά και γενικότερα όλα τα παχυντικά τρόφιμα σε μεγάλες ποσότητες. Έ, λοιπόν ήταν σαν να μου είπε να τρώω μόνο αυτά!
Κατά συνέπεια ο γιατρός μου με έχει "κράξει" λέγοντας μου ότι το ιδανικό θα ήταν μέχρι το τέλος της εγκυμοσύνης να πάρω 9-12 kg, αλλά όπως καταλαβαίνετε ο στόχος αυτός για μένα μοιάζει πια απατηλός!( εκτός αν δεν ξαναφάω μέχρι να γεννήσω, χα!χα!).
Βέβαια μπροστά στην απόκτηση του γιου μου όλα τα υπόλοιπα φαντάζουν ασήμαντα και πόσο μάλλον τα κιλά! Ας βγει γερός και τι να κάνουμε, θυσία θα γίνει η μανούλα για χάρη του (και η δική μου η θυσία θα είναι να πάω πρώτη φόρα στη ζωή μου γυμναστήριο,χι!χι!).
Εσείς κοριτσάκια πόσα κιλά πήρατε?

φιλικά,Χρυσαυγή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου