Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Κοιλιά και...ύπνος

 


Καλημέρα! Όσο περνούν οι εβδομάδες όπως είναι αναμενόμενο η κοιλιά μου μεγαλώνει.Ειδικά τώρα που μπήκα στον έκτο μήνα οι αλλαγές στο μέγεθός της γίνονται εμφανείς μέρα με την ημέρα! Κατά συνέπεια μαζί με την κοιλιά μου μεγαλώνει και η δυσκολία μου στον ύπνο.
Έτσι αφού άρχισα να δοκιμάζω πολλές στάσεις για να με βολεύουν να κοιμηθώ, κατέληξα στην κλασσική πιστεύω για τις περισσότερες εγκύους: ξαπλωμένη στο αριστερό πλευρό μου με ελαφρώς λυγισμένα τα πόδια μου ανάμεσα στα οποία έχω βάλει ένα μαξιλάρι.
Τώρα θα μου πείτε, σιγά την πρωτοτυπία.....και όμως φίλοι μου υπάρχει ένα σημείο καινοτομίας το οποίο μπορείτε να εντοπίσετε στο μαξιλάρι που προτιμώ: είναι το περιβόητο "γατόσκυλο" (νονά του είμαι εγώ, χα!χα!). Όχι δεν πρόκειται για ένα συνηθισμένο μαξιλάρι αλλά για ένα λούτρινο που αγόρασα από το ΙΚΕΑ και μου θύμισε ένα κινούμενο σχέδιο που έβλεπα μικρή που λεγόταν γατόσκυλο επειδή ήταν μισός σκύλος και μισή γάτα. Το συγκεκριμένο κουκλάκι δεν είναι μισό-μισό αλλά επειδή δεν μπορώ να αποφασίσω με τι ακριβώς μοιάζει το ονόμασα έτσι.

Δείτε τι καλόβολος είναι!

Όσο και να τον στριμώξω, παραμένει χαμογελαστός

Και το αριστερό προφίλ του!


Είναι τρομερά βολικό λόγω του μήκους του και έτσι όταν το βάζω ανάμεσα στα πόδια μου περισσεύει και στήριγμα για την κοιλιά μου. Είναι τέλειο! Ελπίζω να παραμείνει βολικό καθ' όλη την διάρκεια της εγκυμοσύνης μου (εξαρτάται και από το μέγεθος που προοδευτικά θα αποκτήσω) ώστε να με συντροφεύσει σε ένα καλό ύπνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου