Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Χαρίζονται-ανταλλάσσονται

 

Καλημέρα! Βλέπω πολλές από τις φίλες μου που έχουν ήδη γεννήσει, κατά τακτά χρονικά διαστήματα να «καθαρίζουν» τις ντουλάπες των μικρών τους από τα περιττά πράγματα, αφού οι λατρευτοί μας μπόμπιρες αναπτύσσονται και αλλάζουν μεγέθη -τόσο στα ρούχα όσο και στα παπούτσια- με ιλιγγιώδη ταχύτητα.

Πολλά από τα πράγματα και τα ρουχαλάκια των παιδιών είναι σχεδόν καινούρια ή ακόμη και άθικτα. Για να μην αναφέρω τα δώρα των νεογέννητων τα οποία κατά την πλειοψηφία τους ,από ότι μου λένε οι φιλενάδες μου, κρέμονται στις ντουλάπες με τα καρτελάκια τους! Και αυτό είναι πολύ φυσικό αν αναλογιστούμε πόσο γρήγορα μεγαλώνουν τα βρεφάκια (όσες έχετε παιδιά το ξέρετε καλύτερα από μένα).

Σκέφτηκα λοιπόν αντί όλα αυτά τα πράγματα να τα πετάμε(όσοι τα πετάνε) να τα αξιοποιήσουμε δημιουργώντας μια «στήλη» την οποία λέω να ονομάσουμε χαρίζονται-ανταλλάσονται όπου εκεί ο καθένας να αναφέρει τι θέλει να χαρίσει ή αν έχει κάτι που ενδιαφέρεται να ανταλλάξει. Τα πράγματα που θα αφορούν στη στήλη αυτή μπορούν να είναι από ρουχαλάκια, παπουτσάκια, παιχνίδια και ότι άλλο θέλετε εσείς.

Για την υλοποίηση της ιδέας μπορείτε να μου στέλνετε mail στο heavenboxx@gmail.com σχετικά με το αντικείμενο που θέλετε να χαρίσετε ή ανταλλάξετε και μία φωτογραφία (προαιρετική) του πράγματος και εγώ στη συνέχεια θα τα αναρτώ στο blog μου http://mamadesmora.blogspot.com/ αλλά και στην σελίδα ΜΑΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΜΩΡΑ στο Facebook.

Γι' αυτό κρατήστε τα ενθύμια σας και τα υπόλοιπα χαρίστε τα!
Λοιπόν τι λέτε?


Φιλικά, Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου