Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Καμπύλη ζαχάρου

 


Σήμερα αισίως πήγα στο ΙΚΑ για να κάνω την περιβόητη καμπύλη ζαχάρου.Ξυπνήσαμε λοιπόν ωραία και καλά με τον Μιχάλη στις 6:30 το πρωί για να είμαστε 7:30 στο μικροβιολογικό του ΙΚΑ,βλέπετε δεν μου έφτανε η "απειλή" της γλυκόζης, είχα και το ξύπνημα απο τα άγρια χαράματα(ας πούμε όμως οτι ήταν προπόνηση στις αφυπνίσεις που θα έχουμε με τον ερχομό του Κωνσταντίνου, χα!χα!)


Δεν σας κρύβω οτι είχα λίγο άγχος μέχρι να φτάσουμε, σκεπτόμενη οτί πρέπει να πιω αυτό το πετιμέζι και φοβόμουν μήπως τελικά δεν το αντέξει ο οργανισμός μου και κάνω εμετό.Ευτυχώς κάτι τέτοιο δεν συνέβη, απλά μόλις το ήπια μου ήρθε μια έντονη αναγούλα την οποία μετά απο λίγη ώρα κατάφερα να την καταπολεμήσω.

Τελικά για μένα το χειρότερο στην όλη διαδικασία της εξέτασης ήταν η αναμονή ενδιάμεσα απο τις λήψεις του αίματος και αυτο γιατί μου είπαν απο το μικροβιολογικό να μην κινούμαι αλλά απλά να κάθομαι.Εγώ νόμιζα οτι στα διαστήματα μεταξυ των ωρών θα μπορούσα να πηγαίνω και καμιά βολτιτσα!Βέβαια έκατσα ήσυχη στα "αυγά μου", ευτύχως είχα παρέα τον Μιχάλη και εκτός του ότι διαβάσαμε αρκετά περιοδικά, είχαμε και δωρεάν "θέαμα" απο τους τσακωμούς των ασφαλισμένων του ΙΚΑ για το ποιός έχει σείρα, την δυσαρέσκεια τους για τους γιατρούς και όλες αυτές τις ιστορίες καθημερινής τρέλας που διαδραματίζονται σε τέτοια μέρη.


Πάντως σε γενικές γραμμές η καμπύλη ζαχάρου ήταν για μένα μια σχετικά ανώδυνη εξέταση και βέβαια χαίρομαι που ξεμπέρδεψα. αντε να δούμε αν τα αποτελέσματα θα είναι εξίσου ανώδυνα!

φιλικά,Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου