Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Ο φόβος του τοκετού

 



Πολλές φορές ανάμεσα στις ευχάριστες σκέψεις που με κατακλύζουν σχετικά με τον ερχομό του Κωνσταντίνου, παρεμβάλλεται και ένας φόβος.
Ο φόβος αυτός συντηρείται κυρίως από την άγνοια μου για το "τι μέλλει γενέσθαι" κατά την διαδικασία του τοκετού. Και όταν λέω άγνοια εννοώ το καινούριο, την πρωτόγνωρη εμπειρία του να γίνω μητέρα. Άραγε θα πάνε όλα καλά? Θα πονέσω?(φοβάμαι πολύ τον πόνο!-αλλά με παρηγορεί η επισκληρίδιος), Θα έχω εύκολο τοκετό ώστε να μην ταλαιπωρηθεί ο μικρούλης μου και εγώ?
Αυτές και πολλές παρόμοιες φοβίες που συνοψίζονται στον γενικότερο φόβο της γέννας, έρχονται όλο και συχνότερα στις σκέψεις μου όσο πλησιάζει η "μεγάλη μέρα".
Εσείς νιώθετε τους ίδιους φόβους? Όσες έχετε γεννήσει είχατε καλή εμπειρία?
φιλικά,Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου