Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Το παιδί και το παιχνίδι

 

Καλημέρα! Χθες το απόγευμα πήγα μια βόλτα από την έκθεση που διοργανώθηκε για παιδικά παιχνίδια, αξεσουάρ,βρεφικά ήδη και γενικότερα ότι έχει σχέση με το παιδί. Η έκθεση αυτή γίνεται κάθε χρόνο,αφορά εμπόρους και παραδοσιακά πήγαινα πάντα για να βοηθήσω στο περίπτερο του πρώην εργοδότη μου (παλαιότερα δούλευα σε εταιρεία με παιχνίδια!).Ειδικά τώρα που κουβαλάω και τον Κωνσταντίνο στην κοιλιά μου, δεν υπήρχε περίπτωση να μην την επισκεφθώ!

Πήγαμε λοιπόν με τον Μιχάλη και δυο φίλους για να τη δούμε και φέτος.Οφείλω να ομολογήσω ότι σε σχέση με τα προηγούμενα έτη ήταν πολύ μικρότερη αλλά εγώ βλέποντας όλα τα πράγματα για τα μωρά και τα παιδάκια είχα χαθεί σε ένα κόσμο παραμυθένιο, σκεπτόμενη το μωράκι μου μέσα στα κρεβατάκια που έβλεπα, ανάμεσα στα παιχνίδια και σε όλα αυτά τα χαριτωμένα πραγματάκια.Και για να πάρετε και εσείς μια γεύση σας έχω μερικές φωτογραφίες:


Εδώ μου ερχόταν να μπω και να κάνω τσουλήθρα!


Έρχονται Χριστούγεννα!


Παιχνιδάκια χαριτωμένα...

Και η προίκα του μωρού

Ο Κωνσταντίνος χαιρόταν μέσα στην κοιλιά!


Κι άλλα παιχνιδάκια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου