Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Βόλτα μετά.....την παρέλαση!

Καλησπέρα! Σήμερα φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι από εσάς πήγατε να καμαρώσετε τα παιδάκια σας στην παρέλαση και όσων τα βλαστάρια είναι μικρά ακόμη για να παρελάσουν σίγουρα θα τους κάνατε μια βόλτα για να την δουν.
Εγώ όμως που προς το παρόν κρατάω προφυλαγμένο το μωρό μου στην κοιλιά μου καθότι είμαι μόλις 26 εβδομάδων έγκυος ξύπνησα αρκετά αργά για να προλάβω την παρέλαση και έτσι πήγαμε με τον Μιχάλη για ένα καφέ στα Εξάρχεια. Κάναμε μια ωραία βόλτα στο κέντρο της πόλης και καθίσαμε σε ένα πολύ ατμοσφαιρικό καφέ όπου στο διπλανό τραπέζι είδαμε ένα νέο ζευγάρι γονιών όπου η μητέρα θήλαζε το μωράκι της. Φυσικά μόλις τους είδα μεγάλωσε ακόμη περισσότερο η λαχτάρα μου για την ώρα που θα κρατήσω τον Κωνσταντίνο στην αγκαλιά μου!
Σας έχω φωτογραφία από την βόλτα μας στα Εξάρχεια, ξετρελάθηκα με το graffiti στο σπίτι αυτό,δεν μοιάζει με ζούγκλα μέσα στην πόλη?



Ζούγκλα!

φιλικά,Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου