Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Το θαύμα

 

Σήμερα περάσαν από το μυαλό μου όλες οι στιγμές από την μέχρι τώρα πορεία της εγκυμοσύνης μου.
Κυριακάτικη εκδρομούλα στις 24 εβδομάδες κύησης!

Σκεφτόμουν όταν έκανα το τεστ εγκυμοσύνης και βγήκε θετικό, όταν πήγαμε για πρώτη φορά στο γυναικολόγο και είδαμε το σποράκι μας,ύστερα όταν έκανα τον υπέρηχο αυχενικής διαφάνειας και τρελάθηκα από την χαρά μου βλέποντας το σχηματισμένο "ανθρωπάκι" μέσα στην κοιλιά μου αλλά και στον υπέρηχο β΄επιπέδου που μάθαμε ότι όλα βαίνουν καλώς και το μωρό μας είναι αγόρι.
Ο Κωνσταντίνος μας!Είμαι ευτυχισμένη και μόνο που σκέφτομαι ότι σε τρεις μήνες (καλώς εχόντων των πραγμάτων) θα έρθει στον κόσμο και στη ζωή μας ένας νέος άνθρωπος, ένας άνθρωπος που δεν είναι το ίδιο όπως όταν έρχεται στη ζωή μας ένας νέος φίλος, αλλά έρχεται σαν δώρο
ότι αυτό το πλάσμα είναι σώμα και αίμα από εμένα και άλλο τόσο από τον άνθρωπο που αγαπώ. Πείτε μου αν αυτό δεν είναι ο απόλυτος δεσμός με έναν άνθρωπο αλλά και ο ερχομός του μωρού το υπέρτατο θαύμα τότε ποιο μπορεί να είναι?
φιλικά,Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου