Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Ανυπομονησία για τον ερχομό του μωρού

 


Καλημέρα!Καλημέρα! Την άλλη εβδομάδα μπαίνω στον έβδομο μήνα της εγκυμοσύνης μου και μαζί με τα κιλά μου αυξάνεται και η λαχτάρα μου να κρατήσω επιτέλους στην αγκαλιά μου τον Κωνσταντίνο μου!

Σίγουρα οι μανούλες που έχετε ήδη γεννήσει με καταλαβαίνετε απόλυτα, πόσο μάλλον οι εγκυμονούσες που συμβαδίζουν μαζί μου! Όσο πλησιάζει η μεγάλη ώρα αυξάνεται ολοένα και περισσότερο η ανυπομονησία μου. Δεν ξέρω αν σε άλλες φαίνεται να περνάει γρήγορα το διάστημα της εγκυμοσύνης αλλά εμένα μου μοιάζει μακραααάς διάρκειας.(Αν και πιστεύω ότι όταν με το καλό γεννήσω θα λέω, "μα πως πέρασε ο καιρός, πότε μεγάλωσε το βρεφάκι μου!").

Πάντως τώρα η λαχτάρα μου έχει φτάσει στα ύψη! Σκέφτομαι με μεγάλη περιέργεια την όψη του μωρού μου, άραγε σε ποιόν θα μοιάζει? Πως θα είναι? Φυσικά πρωτίστως με ενδιαφέρει να είναι γερός και υγιής και να πάνε όλα καλά στον τοκετό.

Το ίδιο εύχομαι και στις υπόλοιπες μέλλουσες μανούλες, κοριτσάκια όλα καλά να μας πάνε!

φιλικά.Χρυσαυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου